بهترین لپ تاپ استوک 10 تا 20 میلیون

بهترین لپ تاپ استوک 10 تا 20 میلیون تومان، کدام است؟

لذت بازی‌کردن در رایانه، انجام سریع پروژه‌های دانشگاهی و … با لپ‌ تاپ، یکی از تجربه‌های مشترک میان تمام افرادی است که روزانه با رایانه سروکار دارند. البته بعضی از افراد در روز تقریبا زمان زیادی را صرف کار با لپ‌ تاپ می‌کنند؛ بنابراین این افراد نیازمند یک لپ‌ تاپ حرفه‌ای هستند که توانایی اجرای  سریع انواع نرم‌افزار گرافیکی، اداری، بازی و … را داشته باشد.

هرچند که در سال‌های اخیر به علت تورم نرخ ارز و … قیمت سیستم‌های کامپیوتری با حافظه SSD چند صد گیگابایتی بسیار بالا رفته؛ ولی هنوز هم می‌توان با یک قیمت مناسب، لپ‌ تاپ با قدرت پردازش و حافظه بالا خریداری کرد! حتماً می‌پرسید چطور؟

پیشنهاد ما خرید لپ‌ تاپ استوک یا دست‌دوم خارجی، با قابلیت اجرای انواع بازی‌ کامپیوتری و نرم‌افزارهای سنگین است. به همین علت ما در سایت نواستوک، به معرفی بهترین لپ‌ تاپ 10 تا ۲۰ میلیون تومان خواهیم پرداخت.

اگر قصد خریداری‌کردن یک لپ‌ تاپ استوک با قیمت مقرون‌ به‌صرفه را دارید؛ این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

بهترین لپ تاپ استوک 10 تا 20 میلیون تومان را بشناسید:

اگر می‌خواهید با پرداخت یک هزینه معقول و مناسب، از کیفیت و خدمات بیشتر برخوردار شوید؛ پیشنهاد می‌کنیم لپ‌ تاپ استوک را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب، به معرفی لپ‌ تاپ استوک ۱۰ تا ۲۰ میلیون، مناسب برای انواع بازی و کارهای اداری خواهیم پرداخت.

 

1. لپ‌ تاپ استوک مدل EliteBook 850 G3 HP با پردازنده i7

1.     لپ‌ تاپ استوک مدل EliteBook 850 G3 HP با پردازنده i7:

لپ‌ تاپ دست‌دوم EliteBook 850 G3، جزو لپ‌ تاپ‌های صنعتی برند HP هستند. این لپ‌تاپ قوی با طراحی زیبا می‌تواند به‌سادگی بسیاری از کارهای تخصصی را انجام دهد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های لپ‌ تاپ استوک HP EliteBook 850 G3، خواهیم پرداخت.

طراحی بدنه و ظاهر لپ‌ تاپ استوک HP EliteBook 850 G3، چگونه است؟

بدنه این لپ‌ تاپ دست‌دوم، باظرافت و هنرمندی طراحی شده است. این بدنه ظریف ولی مقاوم در برابر ضربه، از جنس فلزات آلومینیوم و منیزیم تولید شده و به‌سادگی آسیب نخواهد دید. کیفیت بالای ساخت لپ‌ تاپ استوک EliteBook 850 در کنار ظرافت و زیبایی، توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب خواهد کرد. وزن این لپ‌ تاپ فقط ۱.۸ کیلوگرم بوده و شما می‌توانید به‌سادگی آن را حمل کنید.

صفحه‌نمایش لپ‌ تاپ استوک HP مدل  EliteBook 850، چگونه است؟

نکته مهم بعدی که برای خرید لپ‌ تاپ استوک تا 20 میلیون تومان باید مدنظر داشته باشید؛ کیفیت رزولوشن صفحه‌نمایش لپ‌ تاپ است. این لپ‌ تاپ HP، با صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچ و پنل TFT، از رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین برای بازی‌کردن، مشاهده فیلم، انجام طراحی گرافیکی و … مناسب خواهد بود. کیفیت تصویر این لپ‌ تاپ از نوع Full HD بوده و می‌توان آن را در نور زیاد خورشید نیز، استفاده کرد.

سخت‌افزار لپ‌ تاپ استوک HP مدل  EliteBook 850، چگونه است؟

پردازنده مرکزی لپ‌ تاپ صنعتی HP مدل EliteBook 850، بسیار قدرتمند است؛ بنابراین به‌سادگی برای انجام بازی یا فعالیت‌های مهندسی، اداری و دانشجویی، کاربردی خواهد بود. پردازنده اینتل لپ‌تاپ دست‌دوم EliteBook 850، از نوع نسل شش Core i7-6600U است. فرکانس این پردازنده ۲.۶ گیگاهرتز بوده و فرکانس آن در حالت توربو ۳.۴ گیگاهرتز می‌شود.

حافظه پردازنده مرکزی EliteBook 850 4 مگابایت بوده و منجر به افزایش سرعت پردازش CPU خواهد شد. میزان حافظه رم این لپ‌تاپ استوک برابر با ۸ گیگابایت و نسل DDR4 است؛ بنابراین در زمان بازی این لپ‌ تاپ هنگ نمی‌کند.

میزان حافظه این لپ‌ تاپ HP، برابر با ۵۱۲ گیگابایت نیز است. این میزان حافظه باعث سرعت بیشتر لپ‌ تاپ و در نتیجه بازی لذت‌بخش‌تر خواهد شد.

صفحه تاچ‌پد و صفحه‌کلید لپ‌ تاپ استوک HP EliteBook 850، چگونه است؟

جنس صفحه‌کلید و تاچ‌پد این لپ‌ تاپ اچ پی بسیار باکیفیت بوده و از استانداردهای روز دنیا پیروی کرده است. اسپیکرهای این لپ‌ تاپ استور نیز از نوع DTS Studio Sound است؛ بنابراین کیفیت صدای خوب و بدون نویزی را دارد.

پورت‌ها و نحوه ارتباط بی‌سیم لپ‌ تاپ استوک HP EliteBook 850، چگونه است؟

تعداد پورت‌های موجود در دو طرف این لپ‌ تاپ صنعتی، بسیار زیاد است و شامل یک پورت USB 3.1 Type-C، یک پورت VGA، دو پورت USB، یک پورت DisplayPort، یک اسلاید کارت‌خوان و یک ورودی شبکه LAN، می‌شود. همچنین شما به‌سادگی می‌توانید از طریق قابلیت وای‌فای و بلوتوث، به سایر دستگاه‌ها متصل شوید.

لازم به ذکر این نکته است که لپ‌ تاپ HP EliteBook 850، برای امنیت بیشتر مجهز به حسگر اثر انگشت نیز، است.

 

2.  لپ‌ تاپ استوک لنوو مدل Thinkpad T540P Lenovo با پردازنده i7 و گرافیک 1GB

The best stock laptop 10 to 20 million tomans Nostock 1

یکی دیگر از امن‌ترین، باکیفیت‌ترین و بهترین لپ‌تاپ استوک تا ۲۰ میلیون تومان، لپ‌تاپ لنوو مدل Thinkpad T540p، است. این لپ‌ تاپ ۱۵ اینچی، نسل ۴ لپ‌ تاپ‌های سری خود با رم ۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD، به همراه یک گیگابایت انویدیا است. در ادامه به بررسی دقیق‌تر ویژگی‌های لپ‌تاپ لنوو مدل  Thinkpad T540 خواهیم پرداخت.

طراحی ظاهری و بدنه Thinkpad T540p، چگونه است؟

لپ‌تاپ استوک لنوو مدل Thinkpad T540p، دارای وزن ۲.۶ کیلوگرم و از جنس الیافت تقویت‌شده شیشه و پلاستیک است. ضخامت Thinkpad T540p تقریباً برابر با ۲۸ میلی‌متر بوده و جزو لپ‌ تاپ‌های جان‌سخت و مقاوم در برابر ضربه محسوب می‌شود. لبه‌های این لپ‌تاپ از جنس فلز و به صورت گرد طراحی شده‌اند.

درگاه‌های ارتباطی و پورت‌های لپ‌ تاپ استوک لنوو مدل Thinkpad T540p چگونه است؟

در سه جهت لپ‌ تاپ Thinkpad T540p برند لنوو، پورت‌های مختلفی مشاهده می‌شود؛ این درگاه‌ها عبارت است از:

  • پورت مخصوص شارژر و شبکه اینترنت در پشت لپ‌ تاپ
  • پورت USB 2.0 و USB 3.0 و VGA و Mini DisplayPort و درگاه کارت‌خوان و جک صورتی در سمت چپ لپ‌ تاپ
  • پورت USB 2.0 و USB 3.0 و VGA و درایو نوری و قفل Kensington در سمت راست لپ‌ تاپ

لپ‌ تاپ Thinkpad T540p برند لنوو از بلوتوث ۴.۰ و شبکه‌های ۵ و ۲.۴ گیگاهرتز نیز، پشتیبانی می‌کند.

صفحه‌کلید لپ‌ تاپ استوک لنوو مدل Thinkpad T540p، چگونه است؟

این لپ‌ تاپ لنوو به علت بهره‌مندی از کلید‌های ارگونومیک، در برابر نقطه فشار هیچ ضعفی نداشته و تجربه یک بازی لذت‌بخش را در اختیار شما قرار خواهد داد. این لپ‌تاپ استوک 10 تا 20 میلیون برند لنوو، دارای صفحه‌کلید مقاوم در برابر آب بوده و با یک بک‌لایت زیبا، کارکردن در نور کم را نیز، میسر می‌کند.

سخت‌افزار لپ‌ تاپ استوک لنوو مدل Thinkpad T540p، چگونه است؟

لپ‌ تاپ استوک تا 20 میلیون تومان لنوو مدل Thinkpad T540p، دارای پردازنده ۴ هسته‌ای اینتل Core i7-4700MQ است. CPU این لپ‌ تاپ از فرکانس بیشتر از ۲.۴ و ۳.۴ گیگاهرتز کارکرده و می‌تواند به‌سادگی تا ۸ رشته را هم‌زمان اجرا کند.

گرافیک این لپ‌ تاپ لنوو نیز از نوع گرافیک GeForce GT 730M یک‌گیگابایتی و گرافیک HD Graphics 4600 است. این لپ‌تاپ استوک دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD و یک رم ۸ گیگابایتی نیز است.

3.  لپ‌ تاپ استوک اچ پی مدل EliteBook 840 G1 i7 HP

لپ‌ تاپ استوک اچ پی مدل EliteBook 840 G1 i7 HP 

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های استوک پرفروش برند HP، لپ‌ تاپ HP EliteBook 840 G1 i7 است. این لپ‌ تاپ 14 اینچی به‌نوعی طراحی شده که حمل و جابه‌جایی آسانی داشته باشد. در این مدل از لپ‌ تاپ دست‌دوم HP، بخش DVD حذف شده و کاملا مناسب کاربردهای اداری، تجاری و خانگی است. در ادامه به معرفی ویژگی‌های لپ‌ تاپ استوک HP EliteBook 840 G1 i7 خواهیم پرداخت.

طراحی ظاهری لپ‌ تاپ استوک HP EliteBook 840 G1 i7

لپ‌ تاپ استوک HP EliteBook 840، بر اساس استانداردهای نظامی و از جنس فلز آلومینیوم و منیزیوم طراحی شده است؛ بنابراین در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است. صفحه‌نمایش این لپ‌ تاپ استوک 10 تا 20 میلیون تومان، به‌وسیله بله‌های پلاستیکی حفاظت شده و کیفیت تصویر نیز بیشتر شده است.

صفحه‌کلید لپ‌ تاپ استوک HP EliteBook 840، به رنگ نقره‌ای و از جنس فلز آلومینیوم تولید شده و در برابر آب، گردوغبار، ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد. کاربران لپ‌ تاپ HP EliteBook 840، می‌توانند به‌سادگی این لپ‌ تاپ را ارتقا دهند.

تاچ‌پد و صفحه کلید لپ‌ تاپ HP EliteBook 840 G1 i7

صفحه‌کلید و تاچ‌پد HP EliteBook 840 G1 i7، بسیار ساده طراحی شده است؛ به‌ صورتی که تنها یک دکمه پاور، سوئیچ روشن و خاموش صدا و WiFi رو آن مشاهده می‌شود. دکمه‌های صفحه‌کلید لپ‌تاپ EliteBook 840، کاملا کوتاه بوده و تایپ‌کردن با آن بسیار ساده‌تر و سریع‌تر است. همچنین کاربران می‌توانند با تعریف اثر انگشت خود، امنیت دستگاه خود را افزایش دهند. (قفل اثر انگشت لپ‌تاپ استوک EliteBook 840 G1، در سمت راست صفحه‌کلید قرار گرفته است.)

درگاه‌های ارتباطی و پورت‌های HP EliteBook 840 G1 i7

پورت‌های لپ‌ تاپ EliteBook 840، بسیار متنوع و حرفه‌ای در نظر گرفته شده است. این لپ‌ تاپ دست‌دوم HP، دارای 4 پورت USB 3.0، پورت VGA و DisplayPort است. تمامی پورت‌ها در بخش لبه لپ‌ت اپ در نظر گرفته شده است.

این لپ‌ تاپ HP، دارای یک آداپتور دو بانده اینتل، بلوتوث نسخه 4.0، وایرلس 802.11a/b/g/n و باند 5 و 2.4 گیگاهرتز است. لازم به‌ ذکر است که بیشترین سرعت انتقال لپ‌ تاپ استوک HP EliteBook 840، برابر با 300 مگابیت بر ثانیه است.

ویژگی‌های سخت‌افزاری لپ‌ تاپ HP EliteBook 840 G1 i7

وضوح تصویر در لپ‌ تاپ EliteBook 840 HP، در حد کیفیت 1080 بوده و در حیطه رنگ sRGB است. همچنین این لپ‌ تاپ دارای گرافیک اینتل HD Graphics 4400 و پردازنده گرافیکی DirectX-11، است؛ بنابراین به‌راحتی می‌تواند انواع بازی گرافیکی، برنامه فتوشاپ، نرم‌افزار اتوکد و … را برای شما اجرا کند.

میزان حافظه لپ‌ تاپ EliteBook 840 HP، برابر با 16 گیگابایت بوده و باعث افزایش سرعت CPU می‌شود. این لپ‌ تاپ استوک، دارای پردازنده دو هسته‌ای ULV و پردازنده اینتل Core i7 است.

4. لپ‌ تاپ استوک اچ پی مدل ProBook 650 G2 HP با پردازنده i5

4. لپ‌ تاپ استوک اچ پی مدل ProBook 650 G2 HP با پردازنده i5 

یکی دیگر از لپ‌ تاپ‌های صنعتی و خوش‌آوازه برند HP، در صدر پرفروش‌ترین لپ‌ تاپ استوک تا 20 میلیون تومان قرار دارد. لپ‌ تاپ استوک PH ProBook 650 G2، با 15.6 اینچ و پنل TFT دارای وضوح تصویر Full HD بوده و جزو محصولات باکیفیت و میان رده قرار می‌گیرد. در ادامه به بیان ویژگی‌های لپ‌تاپ PH ProBook 650 G2 خواهیم پرداخت.

طراحی ظاهری لپ‌تاپ ProBook 650 G2 چگونه است؟

طراحی ظاهری لپ‌تاپ PH ProBook 650 G2، بسیار جمع‌وجور بوده و با وزن 2.3 کیلوگرم بسیار سبک است. ضخامت این لپ‌ تاپ HP، 2.7 سانتی‌متر بوده و حمل‌ونقل آن بسیار آسان می‌باشد.

صفحه‌کلید ساده و شیک و یک تاچ‌پد حرفه‌ای با دو جفت کلیک در پایین و بالای آن، بسیار کاربردی و باکیفیت طراحی شده است. در کنار لبه‌های لپ‌ تاپ PH ProBook 650، پورت‌های متنوعی مشاهده می‌شود. این پورت‌ها شامل 2 پورت USB 3.0، یک پورت LAN، یک پورت VGA، یک پورت سریال، یک پورت USB Type C، یک درایو نوری و یک پورت DisplayPort است.

مشخصات سخت‌افزاری لپ‌ تاپ PH ProBook 650 G2، چگونه است؟

لپ‌تاپ استوک PH ProBook 650 G2، دارای نسل 6 پردازنده Core i می‌باشد؛ بنابراین برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای، هیچ مشکلی در سرعت اجرا نخواهید داشت. این پردازنده میزان مصرف باتری لپ‌ تاپ را کاهش می‌دهد.

یکی دیگر از مزایای لپ‌تاپ استوک PH ProBook 650 G2، بهره‌مندی از حافظه ‌پنهان 3 مگابایت می‌باشد. این قابلیت سرعت پردازش پردازنده‌ها را به صورت چشمگیری افزایش خواهد داد.  میزان رم لپ‌ تاپ HP مدل  ProBook 650 G نیز، برابر با 8.16 گیگابایت است.

5. لپ‌ تاپ استوک لنوو مدل Thinkpad T580 با پردازنده i5

لپ‌ تاپ استوک لنوو مدل Thinkpad T580 با پردازنده i5

یکی از بهترین لپ‌ تاپ استوک 10 تا 20 میلیون تومان که می‌توانید خریداری کنید؛ لپ‌ تاپ لنوو مدل Thinkpad T580 است. این لپ‌ تاپ استوک 15 اینچی به علت نقاط قوت خود مانند بلندگوی قدرتمند، پورت متنوع، عملکرد عالی و صفحه ‌کلید باکیفیت، به‌عنوان یکی از بهترین لپ‌ تاپ‌ استوک 10 تا 20 میلیون تومان شناخته می‌شود. در ادامه به معرفی ویژگی‌های این لپ‌ تاپ خواهیم پرداخت.

طراحی ظاهری و بدنه لپ‌ تاپ لنوو مدل Thinkpad T580

بدنه لپ‌ تاپ لنوو مدل Thinkpad T580 i5 از یک پوشش مات روکش شده و به همین علت ظاهر آن چندان توجهی را به خود جلب نمی‌کند. این لپ‌ تاپ دارای گواهی‌نامه نظامی بوده و از بیشتر از 200 تست دوام، سربلند بیرون آمده است. لپ‌ تاپ لنوو مدل Thinkpad T580، در برابر رطوبت، گردوغبار و دما هوای پایین، مقاومت خوبی دارد.

در زیر صفحه‌ کلید لپ‌ تاپ لنوو مدل Thinkpad T580، یک نور پس‌زمینه تعبیه شده که کارکردن با آن را در تاریکی هوا، آسان‌تر خواهد کرد؛ همچنین یک حسگر اثر انگشت در زیر صفحه کلید به چشم می‌خورد. کلیدهای صفحه کلید لپ‌ تاپ استوک Thinkpad T580، از نوع فنری بوده و به همین علت کار با این لپ‌ تاپ بسیار ساده و لذت‌بخش خواهد بود.

پورت‌ها و اتصالات لپ‌ تاپ Thinkpad T580

لپ‌ تاپ استوک برند لنوو مدل Thinkpad T580 دارای تنوع بالایی در پورت‌های خود است. در سمت راست این لپ‌ تاپ، یک کارت‌خوان SD 4 در 1، یک جک ترکیبی میکروفن و هدفون، دو پورت USB 3.1 از نوع A ، یک خروجی HDMI، یک قفل کنزینگتون و یک درگاه شبکه گیگابایتی مشاهده می‌شود.

در سمت چپ لپ‌ تاپ نیز یک کانکتور داک، یک پورت USB Type C و یک Thunderbolt 3، تعبیه شده است.

پاسخ به سؤالات متداول در زمان خرید لپ‌ تاپ استوک:

  1. بهترین برند لپ‌تاپ استوک تا ۲۰ میلیون تومان، کدام است؟

برندهای HP، Microsof و Lenovo، بهترین لپ‌تاپ‌های دست‌دوم زیر ۲۰ میلیون تومان را دارند.

  1. لپ‌ تاپ استوک HP EliteBook 850، برای چه کاربردهایی مناسب است؟

این لپ‌ تاپ برای دانشجویان و دانش‌آموزان، کارهای اداری، اجرای بازی‌های گرافیکی و انجام کارهای مهندسی کاملاً مناسب است.

  1. آیا خرید لپ‌ تاپ دست‌دوم، توجه اقتصادی دارد؟

بله؛ باتوجه‌به شرایط فعلی بازار رایانه و افزایش چشمگیر قیمت‌ها، خرید لپ‌ تاپ دست ‌دوم از یک فروشگاه معتبر می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و کاملاً اقتصادی باشد.

  1. یک لپ‌ تاپ استوک، باید چقدر حافظه داشته باشد؟

اگر از آن دسته از افرادی هستید که نیاز دارید تا چند بازی یا نرم‌افزار گرافیکی را در رایانه خود ذخیره کنید؛ بهتر است لپ‌ تاپ استوک خود را با حافظه ۱ ترابایت انتخاب کنید. البته برای اجرای بعضی از نرم‌افزار‌ها، حافظه کمتر از یک ترابایت نیز، پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

  1. آیا لپ‌ تاپ استوک تا ۲۰ میلیون تومان، قابلیت اجرای بازی‌های رایانه‌ای جدید را دارد؟

بیشتر لپ‌ تاپ‌های دست ‌دوم ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان، از سخت‌افزارهای معمولی پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین نباید توقع داشته باشید تا بتوانند با لپ‌ تاپ‌های نسل جدید در اجرای بازی‌هایی با گرافیک بالا رقابت کنند. شما می‌توانید قبل از خرید لپ‌ تاپ استوک، از مشاوره رایگان کارشناسان  سایت نواستوک بهره‌مند شوید.

  1. در زمان خرید لپ‌تاپ دست‌دوم، به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اگر قصد خرید لپ‌تاپ استوک تا 20 میلیون را دارید؛ باید در زمان خرید به نوع رم، میزان حافظه اختصاصی کارت گرافیک لپ‌ تاپ و حداقل پردازنده سری Core i3 را در نظر داشته باشید؛ همچنین حتما برای دریافت ضمانت‌نامه محل تست یک ماهه نیز، با فروشنده لپ‌ تاپ استوک، توافق کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت نواستوک، بهترین لپ تاپ استوک 10 تا 20 میلیون تومان را برای شما معرفی کردیم؛ بیشتر این لپ‌ تاپ‌ها قابلیت اجراکردن انواع بازی و نرم‌افزار اداری سنگین را نیز دارند. در واقع شما نمی‌توانید با این میزان بودجه، لپ‌ تاپ با این کیفیت و قدرت پردازش را به صورت نو خریداری کنید و باید حتماً هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. بهترین لپ‌ تاپ دست‌دوم تا ۲۰ میلیون تومان عبارت است از:

  1. لپ‌ تاپ استوک مدل EliteBook 850 G3 HP با پردازنده i7
  2. لپ‌ تاپ استوک لنوو مدل Thinkpad T580 با پردازنده i5
  3. لپ‌ تاپ استوک لنوو مدل Thinkpad T540P Lenovo با پردازنده i7 و گرافیک 1GB
  4. لپ‌ تاپ استوک اچ پی مدل EliteBook 840G i7 HP
  5. لپ‌ تاپ استوک اچ پی مدل ProBook 650 G2 HP با پردازنده i5

پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، به مقاله “لپ‌ تاپ استوک بخریم یا نه؟” در وبلاگ سایت نواستوک نیز مراجعه نمایید.

سؤالات و تجربیات خود درباره خرید لپ‌ تاپ استوک را در بخش نظرات از ما بپرسید.

شما کدام یک از لپ‌ تاپ‌های معرفی شده در این مطلب را برای انجام بازی، می‌پسندید؟

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *